СПОСОБИ ОПЛАТИ
DentalGid пропонує своїм покупцям різні способи оплати при оформленні замовлення так і в момент його отримання.
1. При оформленні замовлення безготівкова оплата
Ви вибираєте бажану продукцію, формуєте замовлення, при оформленні заявки вказуєте безготівковий розрахунок.
Наш менеджер зв'язується з Вами для уточнення характеристик товару та підтвердження його наявності на складі.
Узгоджуємо з Вам зручну форму безготівкового розрахунку: за повними платіжними реквізитами компанії або на карту-ключ. Наш менеджер надсилає Вам повідомлення з реквізитами для оплати та сумою.
Чекаємо на надходження грошей на рахунок і відразу ж відправляємо куплену Вами продукцію.
2. При оформленні замовлення оплата за системою WayForPay
У випадку, коли Ви впевнені у своєму виборі та в консультації менеджера нашої компанії немає необхідності пропонуємо скористатися перевагами надійної платіжної системи WayForPay.
Даний варіант оплати дозволить здійснити всі етапи покупки у зручний для Вас час.
Як можна здійснити платіж у системі: з картки “Visa/MasterCard” будь-якого банку, через Приват 24, через термінал, готівкою за реквізитами у будь-якому відділенні українського банку.
Більш детально з правилами оплати за системою WayForPay можна ознайомитись на офіційній сторінці сервісу https://help.wayforpay.com
Коли Ви вже здійснили оплату і через будь-які обставини змінили рішення, все можна виправити. Можна збільшити замовлення, доплативши різницю, так і зменшити або анулювати замовлення. У цьому випадку кошти будуть відшкодовані компанією за вказаними Вами реквізитами.
3. Оплата у пункті самовозу інтернет-магазину DentalGid
При оформленні замовлення Вам необхідно вказати варіант доставки самовивіз.
Оплату можна здійснити під час замовлення (через платіжну систему Wayforpay) або під час отримання замовлення.
У пункті самовивезу інтернет-магазину DentalGid Ви зможете оплатити готівкою або через платіжний термінал та забрати замовлення самостійно.
Адреса: м. Вінниця, вул. Хлібна 14. Час роботи: 10.00-18.00 (понеділок-субота).
4. Оплата при отриманні у пунктах видачі посилок (тільки для замовлень понад 200грн)
У такому разі при оформленні замовлення Вам потрібно вказати післяплату.
Оплата вироблятиметься однією сумою, яка складається з: вартість продукції за розцінками нашого інтернет-магазину + послуги транспортної компанії за її розцінками (доставка вантажу до пункту видачі + послуга зворотної доставки коштів 20грн + 2% оціночної вартості вантажу).
При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти ви можете розплатитися готівкою або карткою через платіжний термінал.
5. Оплата готівкою при отриманні замовлення (тільки для замовлень понад 200грн)
Якщо Ви приймаєте рішення оплатити замовлення при отриманні, Ви маєте можливість розрахуватися з кур'єром готівкою в момент адресної доставки посилки. Рекомендуємо заздалегідь підготувати потрібну суму.
При оформленні такого замовлення Вам потрібно вказати післяплату та адресну доставку.
Оплата вироблятиметься однією сумою, яка складається з: вартості продукції за розцінками нашого інтернет-магазину + послуги транспортної компанії за її розцінками (доставка вантажу за вказаною адресою + послуга зворотної доставки коштів 20грн + 2% оціночної вартості вантажу).
ДОСТАВКА
1. Самовивіз: із пункту самовивезення інтернет-магазину DentalGid. Адреса: м. Вінниця, вул. Хлібна 14.
Час роботи: 10.00-18.00 (понеділок-субота).
2. Новою Поштою: у відділення або поштамат Нової Пошти, адресна до дверей одержувача.
Відправка здійснюється протягом 5 робочих днів.
Номер ТТН та рух вантажу ви зможете відстежувати у мобільному додатку транспортної компанії.
Якщо ви таким не користуєтеся, попередьте про це і ми відразу після передачі вантажу перевізнику повідомимо інформацію, необхідну для отримання посилки зручним для вас способом.
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
Самовивіз: безкоштовно незалежно від вартості замовлення.
Доставка у відділення Нової Пошти: безкоштовно при сумі замовлення понад 1500грн (на суму до 1500 грн за тарифами перевізника оплочує отримувач).
Доставка кур'єром Нової Пошти на адресу: безкоштовно при сумі замовлення понад 3000грн. (на суму до 3000 грн за тарифами перевізника оплочує отримувач).
СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Якщо ви вирішили скасувати замовлення, то поспішіть попередити про це менеджера інтернет-магазину.
Підтверджене вами замовлення анулювати ми зможемо лише до моменту передачі посилки на склад транспортної компанії.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
При отриманні посилки здійсніть огляд її вмісту відповідно до умов транспортної компанії.
За цілісність зовнішнього пакування відповідальність несе компанія-перевізник.
За вміст посилки відповідає інтернет-магазин.
Переконайтеся, що вам доставили те, що ви замовляли і товарний вид продукції збережений.
Усі претензії до комплектації посилки приймаються лише в момент її отримання.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад.
Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться:
1. Предмети сангігієни;
2. Парфумерно-косметичні вироби (до цієї групи належать всі засоби для гігієни порожнини рота);
3. Зубні щітки;
4. Апарати для гоління та епіляції;
5. Гребінці, гребені та щітки масажні;
6. Текстиль;
7. Товари для новонароджених;
8. Інструменти для манікюру, педикюру;
Цей перелік товарів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо).